10 Haziran 2009 Çarşamba

Spagetti

Bir doktor, hemsiresi ile bulusmalara baslar. Bu
bulusmalardan kisa
bir sure sonra, hemsire gelir ve hamile oldugunu soyler.
Fakat Doktor, bu olayi karisinin duymasini istemediginden, hemsireye
bir miktar para verir ve italya'ya gitmesini ve cocuk dogana kadar
orada
kalmasini ister. Hemsire, 'Bebegin dogdugunu sana nasil haber
verecegim? ' diye sorar. Doktor da ;'Bana hemen bir kart gonder ve
arkasina 'spagetti ' diye yaz. Ben durumu anlarim. Baska bir aciklama
yapmana gerek yok' der. Hemsire parayi alir ve ucaga binip italya'ya
gider.Alti ay kadar sonra, bir gun doktorun karisi evden arar ve
doktora ; 'Sevgilim, bugun postadan senin adina Italya 'dan
postalanmis
ilginc bir kart geldi.Fakat ne anlama geldigini anlayamadim…' der
Peki karicigim, ben aksama eve gelince sana gerekli
aciklamayi yapacagim' der doktor ve telefonu kapatir.
O aksam doktor eve geldiginde; karti alir okur ve
kalp krizinden oldugu yere duser.Acil yardim ve tibbi mudahelelerin
sonunda doktor kendine gelir ve biraz rahatladiktan sonra acildeki
doktorlar
adamin elinde hala siki sikiya tuttuğu karti alir ve okurlar…
Spagetti, spagetti, spagetti, spagetti….ikisi;
sosisli, ikisi; sade!

Hiç yorum yok: